نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

# برجام_را_برگردانید # واکسن_کرونا_بخرید # دایناسورها_را_اعدام_کنید # ننگ_به_نیرنگ_تو


نظرات 1 + ارسال نظر
دلسوختگان سه‌شنبه 9 دی 1399 ساعت 20:37 https://dlsokhthgan4000.blogsky.com/

علّت تردُّد شبانه!

‏گفت: دولت فخیمه از جریمۀ منع تردُّد شبانه در شهرها ۱۲۰ میلیارد تومان درآمد داشته است.

‏بر اساس اعلام سخنگوی ستاد ملی ۶۰۰ هزار خودرو جریمه شدند!! جریمۀ تردُّد شبانه ۲۰۰ هزار تومان است،

گفتم: باعث تاسُّف است که برخی هموطنان عزیز رعایت پروتکل ها را نمی کنند.

گفت: الان یکی از راه های کمک به دولت خدمتگزار اقدام به تردُّد شبانه است!

گفتم: حالا فهمیدم پس علّت دور دور شبانۀ برخی آقازاده ها با ماشین های میلیاردی کمک به دولت است!

گفت: شبی پلیس جلوی ماشین یکی آقازاده ها در ساعات منع تردُّد می گیرد و می گوید:

چرا در ساعت ممنوعه اقدام به تردُّد می کنی؟

آقازاده پاسخ می دهد: من آمده ام که بقیّۀ آقازاده ها را بشناسم و لو بدهم!

پلیس ناگزیر می گوید: ببخشید!من فکر کردم قانون شکنی می کنی!

می گویند زمانی شناکردن در سواحل اسکاتلند ممنوع بود. پلیسی برای نگهبانی در کنار دریا قدم می زد تا جلوی تخلف احتمالی را بگیرد. ناگهان شخصی را در حال شناکردن دید. فوراً جلو رفت و علّت تخلُّف از قانون را پرسید. شناگر خونسردانه پاسخ داد:

سرکار! من شنا نمی کنم!من دارم خودکشی می کنم!

پلیس اسکاتلندی گفت: ببخشید! من فکر کردم شنا می کنید! پس مزاحم نمی شوم!

ما بالاخره نفهمیدیم منظور از ملت و هموطنان عزیز چه کسی هست... مسوولین وقتی میگن ملت ایران منظورشون یه چیزیه... ما وقتی میگیم ملت ایران منظورمون یه چیز دیگس... روشنفکران وقتی میگن ملت ایران منظورشون یه چیز دیگس... افراد مخالف رژیم وقتی میگن ملت ایران منظورشون یه چیز دیگس... تنها چیزی که بهمون نمیاد ظاهرا لفظ ملت هست...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.