نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نماینده ژبل آباد ژن خوب

همچنین نماینده ژبل آباد ژن خوب معتقد است آمریکا قصد داشت با صادر کردن واکسن های خراب به کشورمان بجای واکسن زهر مار به او تزریق کند که ژن خوبش موجب تعرض قرار گیرد. چندین نماینده دیگر مانند نماینده چند جای دیگر نیز معتقدند آمریکا قصد داشت با ارسال زهر مار بجای واکسن به کشورمان موجب از بین رفتن نسل ایرانیان شود. همچنین باز نماینده اونجا اینجا و همه جا نیز معتقدند آمرکا قصد دارد به این نحو کشورمان را آلوده کند. در ادامه نماینده جون آباد نیز معتقد است آمرکا با این کار میخواست کشور ما را نابود کند. همچنین چندین نماینده دیگر... اصلا آمریکا بد است... خیلی بد است... من هم به همین نتیجه رسیده بودم قبلا ولی پیام من به این نمایندگان این هست که لطفا صحبت اگر میکنید حداقل به احترام رای مردم از خودتون یه صحبتی کنید ببینیم چی حالیتونه نه اینکه هر چی مقام معظم رهبری فرمودند بیاید تکرار کنید... حتما یکی دو سال دیگر هم خبر بیرون میاید که چند تن از همین نمایندگان باید دادگاهی شوند بابت کارهایی که کرده اند... خب من نمیخوام به کسی تهمت بزنم اما چون ملت ایران خاطره خوبی از این نوع رفتارهای به ظاهر ولایت مدار و در باطن فرصت طلبانه ندارد خواستم به دستگاه قضا از طرف نشتیات توصیه کنم لطفا عجالتا همه این نمایندگانی که پس از بیانیات مقام معظم رهبری راه افتادند و در مورد واکسن صحبت کردند را تحت نظر بگیرید شاید قرار باشد به زودی خلافی مرتکب شوند...


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.