نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

انتخابات آمریکا

این وضعیتی که الان در آمریکا شاهد هستیم خیلی وخیم هست و ظاهرا اف بی آی اخطار داده که قراره اعتراضات مسلحانه ای نیز در همه ایالت ها از سوی طرفداران ترامپ صورت بگیره... این واقعا شرم آور هست... این حتی میتونه از اون هم شرم آور تر باشه... برق هم که هی زرت و زورت قطع میشه و معلوم نیست گاز مملکت کجا رفته تو این وضعیت تحریم و اینجور صحبت ها... من دیگر حرفی نمیزنم... شما هم دیگر کسی با کسی حرفی نزنه... تمام! ذت زیاد!

نظرات 1 + ارسال نظر
حمیدحوائجی شنبه 11 بهمن 1399 ساعت 23:36 https://hamidhavaeji.blogsky.com

میم حا میم دال گرامی! شما با متر ذهنی خودتان وقتی مسائل را می سنجید دلیل نمی شود همه اینطور فکر کنند. از نظر شما شرم آور است؛ شما توقعاتی دارید که وقتی برآورده نمی شود می گوئید شرم آور.

به هر حال اتفاقاتی آن جا دارد می افتد که شما نمی دانید چون شهروند آنجا نیستید.

به نظر من شرم آور است هنوز

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.