نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

کورونا (کووید ۱۹!)

اگر امسال عید هم با کرونا درگیر باشیم، این میشه دومین عیدی که با کرونا میگذرونیم... این خودش برای خودش به نوعی رکورد به حساب میاد... دیگه کرونا بخشی از زندگی ما میشه و دیگه هیچوقت کرونا رو فراموش نمیکنیم!!! بعضیا ممکنه خیال کنن این چیزا مهم نیست و خیلی ساده دوباره همه چیز به روال عادی خودش بر میگرده... من اما از اون دسته آدمهایی نیستم که به این خرافات اعتقاد داشته باشم!‌ من مسلما میدونم که ادامه دوران کرونا و حتی دوران پسا کرونا چه تاثیر عمیقی بر زندگی ما گذاشته و خواهد گذاشت! برای همیشه!‌ ذت زیاد!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.