نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

رهبر معظم انقلاب

رهبر معظم انقلاب امروز فرمودند با افرادی که با ما دشمنی نمیکنند از هر دینی و مذهبی با اینان مشکلی نداریم. البته این بسیار حرف خوبی هست و من از این بابت خیلی خوشحالم. اما بنده حس میکنم برخی گروههای اسلامی مورد حمایت جمهوری اسلامی و ایشان مانند حماس چنین اندیشه ای را دنبال نمیکنند که مناسب دیدم همینجا به واسطه نشتیات این حس خودم را عنوان کنم. امیدوارم در این زمینه هم روشنگری صورت بگیره و در صورتی که این گروهها رویه متفاوتی دنبال میکنند به هر حال اقدامات اعتراضی و اصلاحی در این مورد نیز در دست کار قرار گیرد. و یا خب حمایت های ایشان و حکومت از چنین گروههایی محدود شود که ما از شر اف ای تی اف هم خلاص شویم!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.