نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

مو که ریگی به کفشم نیست، کجای کار میلنگه؟؟؟

این آهنگ عرفان طهماسبی رو هر دفعه که گوش میکنم بیشتر لذت میبرم. یعنی واقعا شیفته این آهنگ شدم. بخصوص این جمله اش که میگه "مو که ریگی به کفشم نیست، کجای کار میلنگه؟" ... بابام چند روز پیش گفت فینال عصر جدیده... گفتم حال ندارم میخوام برم بقیه لیگ فیفا رو آنلاین بازی کنم... روی موبایلم نوتیفیکیشن اومده بود که اجرای عرفان طهماسبی در فینال عصر جدید گفتم خب بذار گوش کنم... واقعا از خودم شرمنده شدم... چقدر این شعر و آهنگ زیبا بود... رفتم به بابام گفتم این آهنگ عرفان طهماسبی رو شنیدم توی فینال عصر جدید چقدر خوب بود هم شعرش و هم آهنگش!!!‌ بابام با اشتیاق در آورد موبایلشو گفت برای منم اومده و آهنگشو پخش کرد... بعد آخرش هم گفت میگه "مو که ریگی به کفشم نیست، کجای کار میلنگه؟"... بعد من و بابام همدیگه رو مثل دوتا آدم بزرگ نگاه کردیم و احساس کردیم که یه چیزی رو هر دو باهم فهمیدیم... و یه لبخند خوبی هم زدیم... نمیدونم اینکه کجای کار میلنگه... یعنی میدونم ولی نباید گفت... باید گذاشت جوونا خودشون یاد بگیرن... فقط خواستم گفته باشم که همون بهتر که آدم هیچوقت ریگی به کفشش نباشه... 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.