نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

سال جدید

از اول پارسال که یادم نمیاید بعد از چند وقت تصمیم گرفتم دوباره خدای روزهای ...خماتیک باشم و دوباره وبلاگ را باز کنم حالا یکسال گذشته است و هنوز درگیر کرونا هستیم... داشتم اس اند ام دو را نگاه میکردم. امسال هم فکر میکنم همان کار را بکنم... اس اند ام ۲ باید گزینه خوبی برای صبح روز عید باشد... این آهنگ زیبا هم در وصف نوروز تقدیمتان. امیدوارم سال خوبی را در پیش رو داشته باشید...




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.