نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

اضغاث احلام

دیشب خبیب نورماگمدوف را خواب دیدم. کلی به او احترام گذاشتم و او هم خیلی با من حال کرد. اولش در خواب به خاطر حفظ فاصله اجتماعی با هم حتی دست ندادیم اما بعدش نمیدونم چی شد که وقتی داشتیم از خیابان رد میشدیم دستهایمان را مثل دوتا همکلاسی انداخته بودیم گردن هم و از خیابان رد میشدیم. صبح که از خواب بلند شدم یاد زلاتان ابراهمیویچ افتادم که برای خبیب پیام انگیزشی فرستاده بود و کریس رونالدو که کلی با خبیب با هم عکس یادگاری دارند. شاید یک روز چهار نفری با هم برویم گردش. من، خبیب، زلاتان و کریس برای هم دوستان خوبی خواهیم شد. خبیب،‌ زلاتان و کریس هر سه سیکس پک دارند اما من هنوز باید روی سیکس پکم کار کنم! 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.