نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

دو کلمه از مادر عروس

ببینید من اصلا به کار کسی خیلی کاری ندارم... فحش میدید بدید... دعوا میکنید دعوا کنید... فقط چیزی که به نظر خودم میاد اینه که به هر حال زندگی یک فلسفه ای داره که برای همه یکسان هست. بعضی وقتها هم زندگی خیلی شخصی هست و ممکنه کسی الکی الکی به فنا بره. جبر زمانه به هر حال وجود داره. اکثر آدمها محل تولد یا خانواده یا دین خودشون رو انتخاب نمیکنن. بعضی چیزها در زندگی به خیلی ها تحمیل میشه. ما میتونیم به کسی که با جبر زمانه مبارزه نمیکنه ایراد بگیریم. همونطور که حافظ میگه فلک را سقف بشکافیم و طرحی نو در اندازیم. به نظرم اینکه بخوایم به کسی به خاطر چیزهایی که بهش تحمیل شده در زندگی ایراد بگیریم خیلی حاشیه بیخودی هست. ضمنا اگر فلک را سقف بشکافیم خب بعدش به قول عمو نیچه باید طرحی نو در اندازیم. نه اینکه موجود پوچ و تهوع آوری بشیم. فعلا ذت زیاد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.