نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

لیگ قهرمانان اروپا

امشب لیورپول با رئال مادرید بازی داره و خب نشتیات همیشه طرفدار پر و پا قرص رئال مادرید بوده و خواهد بود. اول بشی آخر بشی دوست دارم! در دیگر بازی امشب منچسترسیتی با دورتموند دیدار خواهد کرد که در باره تیم مورد علاقه ام در این بازی کاملا گوزپیچم چون هر دو تیم رو خیلی دوست دارم بخصوص که هر دو تیم لباساشون خیلی شیک و مجلسی هست و نمیدونم واقعا دلم نمیاد بخوام از تیم خاصی طرفداری کنم در این بازی اما احساس میکنم کفه ترازو ته دلم یکم بیشتر با منچسترسیتی هست. من از پپ کلا خیلی چیزها یاد گرفتم و براش آرزوی موفقیت میکنم. البته یورگن کلوپ هم همینطور و واقعا دیدن این فوتبالها خیلی نعمته و از خدا کلا به خاطر بازی‌های امشب خیلی ممنونم!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.