نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

قضیه ازدواج من با ناتالی پورتمن!


خب میدونم که این روزها قضیه ازدواج من با ناتالی پورتمن حسابی دوباره مطرح شده و من بدیهتا این وسط کلی دغدغه دارم. خب مثلا محض رضای خدا یه عکس درست و حسابی با حجاب اسلامی هم نمیشه از ناتالی پورتمن پیدا کرد که بذارم اینجا و خب ناتالی پورتمن هنوز شوهر داره و شوهرشو چیکار کنم و از اون گذشته هزار تا دردسر دیگه... به همین دلیل خواستم باز عکس تیلور سوئیفت رو بذارم به نظرم همون بحث ازدواج من با تیلور سوئیفت بهتر بود البته نه اینکه من اصلا از ناتالی پورتمن خوشم نیاد!‌ نه اونطوری نیست!‌ بدیهتا من به ناتالی پورتمن علاقه قلبی دارم... من به همه ناتالیها علاقه قلبی دارم... چون قبلا یه دختری آلمانی رو میشناختم که اسمش ناتالی بود و کلی با هم پیاده روی میکردیم و میدویدیم و خلاصه سرتونو درد نیارم بعدش بنا به بعضی مسائل سیاسی مجبور شدم به همه ناتالیها علاقه مند بشم... جزئیات اون مسائل سیاسی رو هم نمیتونم منتشر کنم ولی به قدری احمقانه بود که من مجبور شدم به ناتالی پورتمن علاقه مند بشم و خلاصه بیشتر سرتونو درد نیارم خودمو بذارم جای اون بابایی که نارنجک گرفته بود دستش آخر عمری خودشو همرو منفجر کرد و گفت This is from Mathilda... وگرنه من به ناتالی پورتمن اصلا علاقه ای نداشتم... من اصلا اونطوری نیستم که شما خیال میکنید... تیلور سوئیفت هم که به قول خودش I have seen this film before and I didnt like the ending... خب دفعه بعد هم همونطور... دفعه بعدش هم همونطور... دو دفعه بعدش هم همونطور... خب نمیشه یعنی درست و حسابی جور در نمیاد که من بخوام با تیلور سوئیفت ازدواج کنم... به همین دلیل الان تصمیم گرفتم همینجا و به طرز کاملا محرمانه از طریق نشتیات اعلام کنم هر کی دوست داره با من ازدواج کنه بسم الله! فقط از اون اداها در نیارید که من مجبور بشم آخرش خودمو منفجر کنم...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.