نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

سرگئی لاورف

بیرادر من... خوایر من... همونطور که از اخبار پیداست اوضاع خیلی خیطه خیلی... در این خلال شنیدم که اتحادیه اروپا بی چشم و رو ها وسط همین مذاکرات ۴+۱ چند نفرو تحریم کردن و دیگه من نمیدونم اینا با چه رویی قراره توی چشم حسن و جواد نگاه کنن... اما جدیدا شنیدم که امروز سرگئی لاورف اومده تهران و امیدوارم سرگئی یه لاو اساسی به حسن بکنه و حسن هم قر و قمیش نیاد و اوضاع از این وضعیت بحرانی خارج بشه... 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.