نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

باقر قالیباف

خب همانطور که پیشبینی میشد باقر قالیباف علیه مذاکرات جهت گیری کرده و عنوان کرده که این مذاکرات هیچ نتیجه ای نخواهد داشت و به نوعی بر روی فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسکی کرده و اشاره به فرسایشی شدن مذاکرات کرده. من نظرم این هست که اینگونه اظهارات صرفا مصارف داخلی دارد و خب درست است که مذاکرات مسلما نواقصی خواهد داشت و هر گونه تلاشی برای تغییر نواقصی داشته و خواهد داشت اما بالاخره که چی؟ و تا کی قرار است کل سیاست خارجه را بر مبنای شعارهای مرگ بر این و مرگ بر اون تنظیم کنیم و بدنبال مقاصد داخلی باشیم؟ اصلا یکی از ایرادهایی که به طور جدی به جمهوری اسلامی وارد است همین عدم همسویی حکومت در سیاست داخلی و خارجی هست...جا دارد همانطور که از مجامع بین المللی در برخی عرصه ها بهره برده میشود به آنها احترام نیز گذاشته شود...  چیزی که من میفهمم این هست که جناح اصولگرا این دفعه عزم جدی بر قبضه قدرت در کشور دارد و خب به نتیجه رسیدن مذاکرات مسلما این جناح را با چالش جدی مواجه خواهد کرد. چون رییس جمهور اصولگرای بعدی آنوقت ملزم به اجرای برجام خواهد بود و این به مذاق ایشان خوش نخواهد آمد...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.