نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

کودک آزاری

در فضای مجازی ویدئو یک کودک آزاری رو مشاهده کردم که فردی با آزار کودکی چوپان از او می‌خواست به تیم محبوبش استقلال توهین کند و این کودک در ضمن اینکه آزار میدید از این کار خودداری میکرد. اولا که امیدوارم مسوولین باشگاه استقلال تقدیر شایسته ای از این کودک به عمل بیاورند و مهمتر از همه اینکه نشتیات از مسوولین درخواست می‌نماید هر چه سریعتر عوامل این کودک آزاری را به سزای اعمال ناشایست خود برسانند. همانطور که همه مستحضر هستیم پلیس و دستگاه قضایی بسی ادعای حساسیت در مورد فضای مجازی دارند و مثلا در مورد ویدئو ساختگی روحانی که سیلی می‌خورد شاهد بودیم که چه سرعت عمل و شدت عملی داشتند. از مسوولین توقع می‌رود جهت حفظ کرامت انسانی در این مورد نیز برخورد مناسب داشته باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.