نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

تهدید!

آهای روشنی،

آهای روشنایی روز،

آهای...

آهای...

زودتر سرو کله خودتو نشون بده

وگرنه، وگرنه، تهدید میکنم!

میگیرم میخوابم!

یه خواب طولانی!

از جوک و شعبده بازی هم خبری نیست،

از ملق بازی هم خبری نیست،

یالا خودتو تکون بده!

اعصاب حسی من کاملا تعطیل شده

دیگه سرما رو هم حس نمیکنم

اگه باور نمیکنی

اگه خیال میکنی وقتی برای لوس بازی باقی مونده

سخت در اشتباهی!

آهای روشنی

برای بار آخر...

آهای...

آهای...

صدا نمیاد؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.