نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

در اخبار آمده است که

در اخبار آمده است که طرفین مذاکره در ۴ + ۱ بر سر برداشتن تحریمهای عمومی توافق دارند و اعلام کرده اند همه این تحریمها برداشته خواهد شد اما تحریمهای مربوط به اشخاص که خب اکثرشون هم سپاهی هستند پابرجا خواهد ماند. این یعنی خودبخود اگر توافقی صورت بگیرد این توافق ضربه سنگینی به سپاه خواهد بود و با این اوصاف شکاف عمیقی در حکومت ایجاد خواهد شد!

-------------------------------

در اخبار آمده است که آقا باقر و سایر کسانی که در ارقام بودجه دست برده اند اعلام کرده اند که کارشان به علت ضیق وقت!!!‌ کاملا قانونی بوده است و ظاهرا یک مبالغ سنگینی را هم به صدا و سیما اختصاص داده اند علی برکت الله!

------------------------------

در اخبار آمده است که فایل صوتی از جواد ظریف لو رفته که ایشان اعلام کرده که حاج قاسم در سیاستهای نظام تا چه حد دخالت میکرده و برجام را به نوعی نابود کرده... که خب من این فایل صوتی را حوصله نداشتم گوش کنم اما ظاهرا محتوای آن چنین چیزی بوده... بعد یک سری از افراد تندرو هم ادعا کرده اند که آمار حاج قاسم را حسن و ظریف و امثالهم به آمریکا داده اند و جواد هم دوباره به حاج قاسم ادای احترام کرده و کی بخوره این پیتزای قورمه سبزی رو؟؟؟ البته باز در اخبار آمده است که در این مورد پرونده قضایی تشکیل خواهد شد و در مجلس نیز بررسی خواهد شد...

----------------------------

در اخبار آمده است که نمایندگان حامی احمدی نجاد حسابی دارند به باقر گیر میدن و باقر هم فعلا در حال اسکی کردن روی این و اون هست و شدیدا از حاج قاسم حمایت کرده و قربون خودش هم رفته....

----------------------------

در اخبار آمده است که مذاکرات جدیدی در وین صورت گرفته و ظاهرا طرفین مذاکره همه چه ایرانی و چه خارجی متفق القول مبنی بر فرمایشات مقام معظم رهبری تصمیم گرفته اند که به مذاکرات سرعت بدهند تا مذاکرات فرسایشی نشود...

----------------------------

در اخبار آمده است که گونه جهش یافته کرونا در هند کلی گرد و خاک کرده و هندی ها هم دارند جسدهایشان را میسوزانند و پروازها به هند ممنوع شده ولی هنوز برقرار است و هرکی بره هند تقصیر خودشه!

----------------------------

اخبار جسته گریخته ای در مورد واکسیناسیون به گوش میرسد که یکی میگه واکسن قراره وارد بشه توسط برخی شرکتهای خصوصی که پولی هست و سایر افراد که بخوان صبر کنن تا واکسن مجانی بزنن باید هنوز ماسکو تحمل کنن.... البته واکسن پولی هم هنوز زیاد وارد نشده و بعضی ها هم علیه این مساله موضع گرفته اند...

---------------------------

در اخبار آمده است که جواد گفته جان کری بهش گفته اسراییل ۲۰۰ بار به سوریه حمله کرده و کلی ریپابلیکن ها به جان کری گیر دادن که چرا به جواد گفتی و جان کری هم اومده انکار کرده گفته نه من به جواد نگفتم و به قول یارو گفتنی به قول ابی :‌ تو بزن تبر بزن... آخرین ضربه رو محکم تر بزن... یعنی من اگر جای جواد بودم الان دنبال اقامت بورکینافاسو میگشتم... چون اینطوری که نمیشه!

---------------------------

دیگه اینکه جونم براتون بگه، در اخبار یه سری چیزای دیگه هم اومده که من حال ندارم بنویسم... خودتون برید بخونید...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.