نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

فضای مجازی

اول اینکه این روزها درباره فایل صوتی لو رفته از جواد ظریف صحبت زیاده ولی من ترجیح میدم از این بیشتر درباره حاج قاسم صحبت نکنم چون در قالب این وبلاگ نمیگنجه  و به هر حال هر اتفاقی بین مسوولین افتاده به خودشون مربوطه و من در این مساله اصلا دخالت نمیکنم. چون نشتیات ترجیح میده که از جهت گیری های سیاسی دوری کنه. 

اما جدای از این مسائل به مسائل جزئی تر در فضای مجازی که بخوام بپردازم مساله تتلو و سامان ویلسون هست که خب شاید برای این وبلاگ مناسبتر باشه. اینکه سامان ویلسون گفته بود با تتلو همکاری نمیکنه و علت این مساله حاشیه های زیاد تتلو مطرح شده بود. که من در این زمینه با سامان ویلسون هم عقیده هستم. چون سامان ویلسون در ایران زندگی میکنه و نمیتونه با وجود حاشیه های تتلو باهاش همکاری کنه. البته اخیرا هم شنیدم که یکی از نزدیکان تتلو به سامان ویلسون توهین کرده که اونم من اصلا باهاش موافق نیستم. سامان ویلسون به هر کی هر چیزی گفته باشه بین خودش و اون آدم هست و اصلا نیازی نیست شخص ثالثی بخواد بیخود خودشو این وسط کاسه داغتر از آش کنه 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.