نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

علم الهدی

امروز شنیدم که علم الهدی یک حرف عجیبی زده!!! امیدوارم که صحت نداشته باشه... به هر حال!‌ چی گفته؟ گفته مصحلت جامعه به طور کلی مهم نیست و قانون اساسی هست که مهمه... خب این حرف نه تنها غلطه بلکه فاجعه هست!!! یعنی به هر حال اصلا هدف از وضع قانون مصلحت جامعه هست. مثلا پیامبران مصلح اجتماعی بودند و برای مصلحت جامعه تلاش میکردند... یعنی مصلحت جامعه تقریبا از همه چیز مهمتر هست... گفتم امیدوارم که این حرف صحت نداشته باشه اما اگر صحت داشته باشه از طرف نشتیات از همینجا یک کارت زرد به ایشان تقدیم میکنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.