نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

کناره گیری نشتیات از قدرت

نشتیات همینجا بدینوسیله کناره گیری خود را از قدرت اعلام میدارد. لازم به ذکر است که این کناره گیری از قدرت صرفا به دلایل شخصی میباشد و اگرچه ممکن است این کناره گیری از قدرت شائبه این را ایجاد کند که نشتیات به دولت حسن و جواد ارتباطی داشته است اما خب کسانی که نشتیات را هر از چندگاهی خوانده باشند در جریان هستند که تا چه حد نشتیات به حسن و جواد انتقاد کرده است. همچنین این کناره گیری از قدرت ممکن است این شائبه را ایجاد کند که نشتیات با ابرام مشکلی دارد. خب نحوه رییس جمهور شدن ابرام از ابتدا مشکل داشت اما به هر حال با وجود همه این موارد دوست ندارم در مورد ابرام پیشداوری کنم و امیدوارم ابرام بتواند رییس جمهور خوبی باشد. نشتیات همچنان به فعالیت خود مطابق عرف رایج جامعه ادامه خواهد داد و این کناره گیری از قدرت به معنای پایین کشیدن کرکره نشتیات نمیباشد. من همان به که شاس زنم. شاسی چنان که بدانم. شاسی چنان که بفهمم. شاسی چنان که بدانید و بفهمید. ذت زیاد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.