نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

جیناب آگای شمگدری

جیناب آگای شمگدری... ریاست محترم دیفاع از ارزش دیفاع موگدس... آیا دیفاع آنچینان چه باید موگدس نبود؟ یا شوما آنچینان چه باید موگدس نبودید؟ یا ما آنچینان چه باید موگدس نبودیم؟ یا صدام حوسین بود چه موگدس بود؟ جیناب آگای شمگدری... من سرم از این گضیه سوت میچیشد... لوطفا مرا در فهم آنچه در زیندجی موگدس است یاری نومایید...

نظرات 2 + ارسال نظر
امیر جمعه 11 تیر 1400 ساعت 00:05 http://dashtemoshavvash.blogsky.com

اگر توضیح دادند لوطفا به ما هم ایطیلاع دهید تا ما هم روشن شویم چه گضیه چی بوده و از چه گرار بوده

آگای شمگدری در حال فیکر چردن هستند فیعلا

Haida پنج‌شنبه 10 تیر 1400 ساعت 23:52

وااای خیلی خوب بود.
خیلی کیف کردم با لهجه ترکی خوندم

من هم فگط لهجه دارم وجرنه تورچی بیلمیرم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.