نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

مملکت بی صاحاب

,والله من از وقتی که ابرام اومده سر کار، هیچی از کار مملکت سر در نمیارم. از یه طرف ابرام با ماکرون صحبت کرده و تاکید شده که مذاکرات باید ادامه پیدا کنه. از یه طرف دوباره عده ای در مجلس و اینور اونور شعار غنی سازی بیشتر سر در میدهند. از یه طرف امت اسلامی همه دارن با دمبشون گردو میشکنن که ابرام دیجه اونشه چه باید!. به خدا اگر میدونستم اینجوری میشه هیچوقت از قدرت کناره گیری نمیکردم. ولی خب من دیگه به آخر خط رسیده بودم. بهتر بود زودتر از اون که خطایی ازم سر بزنه از قدرت کناره گیری کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.