نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

کریییییییس رونااااااالدوووووووو...

کریس جان واقعا تبریک میگم. عجب بازگشت شکوهمندی به اولدترافورد داشتی. تو هم مثل اون آدمهایی هستی که مثل ستون وایستادن. ازت تشکر میکنم که زندگی رو برای خیلیا قابل تحمل میکنی. من خودم از تلویزیون بازی رو تماشا نکردم ولی پدرم به من گفت و من ویدئوهاشو دیدم و خلاصه فکر کنم الان اهل بیت دارن با دمشون گردو میشکنن. بیشتر مزاحمت نمیشم. برای تو و خانواده ات بهترین آرزوها رو دارم.

نظرات 1 + ارسال نظر
بویکا شنبه 20 شهریور 1400 ساعت 23:04 https://worldbook.blogix.ir/

سلام کریس رونالدو برگشت خیلی خوبم برگشت.بازگشت پرشکوهی داشت:)

کریس قهرمانه!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.