نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

سینوفارم

خب همونطور که حتما متوجه شدید من هنوز پس از زدن واکسن سینوفارم هنوز زنده هستم. راستشو بخوام بگم دیشب یک مقدار کرونا رو حس کردم و یک تب مختصری کردم ولی با یک استامینوفن حل شد. خب دیگه قسمت اینطوری بود و ما هم از کرونا بی بهره نموندیم. حال عمومیم هم خوبه فقط یکمی دهنم خشک شده. خلاصه اینکه بیرادر منِ، خوایر من، واکسنه چیز خوبیه در کل و اصلا هم ترسناک نیست. مو همه شماهارو تشویق مکنم که برید و ای واکسن رو بزنید... حال عمومیم خیلی عالیه ولی حال دلم اصلا خوب نیست... این میتونه به خیلی چیزها ربط داشته باشه ولی از شوخی و شاس که بگذریم، خودم میدونم به چی ربط داره ولی نمیتونم بگم! نشتیات به هر حال وظیفه داره که مطابق عرف رایج جامعه فعالیت کنه و همین دیگه... در مورد، در مورد، اون قضایا هم باید بگم که خب اون خیلی وقت پیش بود... یعنی اونایی که میفهمن من دارم چی میگم خودشون متوجهن که من چی میگم اونایی هم که نمیدونن بیخود خودشونو ناراحت نکنن... بازی لنگ رو هم نشستم با بابام نگاه کردم... آخه نمیدونم گفته بودم یا نه بابای من یه جورایی لنگی که روم نمیشه بگم ولی پرسپولیسیه... در مورد پرسپولیس اگر بخوام ادا در نیارم و نظر واقعیم رو بگم بعد از اینهمه مدت باید بگم که خب خودتون نگاه کنید دیگه... مگه میشه پرسپولیس رو نادیده گرفت؟ به خاطر اینهمه توانایی ها و افتخارات و تلاشها واقعا جا داره خارج از کلیشه کل کل استقلالیا و لنگیا، به پرسپولیس تبریک بگم. امروز واقعا از برد شما خوشحال شدم. راهکارهای تاکتیکی هم به بابام دادم ولی پرسپولیس آخر سر از روش خودش به گل رسید. به هر حال به نظر من وقتی تیم حریف ۵-۳-۲ بازی میکنه خب هافبک وسطش یک مقدار خالی میشه. بخصوص کناره های وسط زمین. پس از این فضاها میشه برای حفظ توپ استفاده کرد. که البته تیم پرسپولیس  هم تا حدودی این کار رو میکرد. در چنین حالتی به نظر من تیم باید بکشه جلو و یک مقداری بالاتر بازی کنه. حالا درسته که تیم حریف روی ضد حمله میتونست خطرناک باشه ولی پرسپولیس میتونست یکمی بالاتر بازی کنه و لذا روی محوطه پنالتی حریف خیمه بزنه. پاسکاری های ریز و کوتاه پشت و دور و گوشه کناره های محوطه جریمه حریف در کنار حرکات ترکیبی مانند دریبل زدن و یا یک و دو و یا حتی سانتر های خطرناک و یا کات بک و امثال اینها میتونه دروازه حریف رو باز کنه! 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.