نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

در اخبار آمده است که...

خب همونطور که خودتون میدونید من خودم خیلی شیک و مجلسی از قدرت کناره گیری کردم. ولی اخیرا یک سری اخباری خوندم که ظاهرا آمریکا، بریتانیا و استرالیا یک ائتلافی تشکیل دادن و از طرف دیگر هم جمهوری اسلامی به ائتلاف شانگهای پیوسته و فرانسه هم از ائتلاف آمریکا، بریتانیا و استرالیا اعلام نارضایتی کرده و خب روسیه هم بدیهتا با آمریکا که خیلی آبش توی یه جوب نمیره ولی به هر حال روسیه در بریتانیا قوی هست. جهت گیری اتحادیه اروپا در قبال اتفاقاتی که فعلا در حال رخ دادن هست میتونه تاثیرگذار و حائز اهمیت باشه ولی خب هنوز توی اخبار چیزی در موردش نخوندم. با این اوصاف فکر میکنم که کناره گیری من از قدرت اگرچه از سوی برخی کشورها در حال انجام هست ولی در سطوح دیگری ظاهرا با کناره گیری من از قدرت مخالفت شده و واقعا نمیدونم چیجال باید بجنم!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.