نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

در اخبار آمده است که...

خب ۵+۱ هم بیانیه داده و روی پست قبلی من اسکی کرده... چطوره که قبلا حرف نمیزدید تا من به مطلب بی‌مصرف بودن اینهمه اورانیوم اشاره کردم شما هم زبون وا کردید... یا اون لری کینگ که با احبدی نجاد مصاحبه کرد محض رضای خدا دوتا سوال درست حسابی نپرسید‌. حالا که دارید روی پستهای من اسکی میکنید بذارید به یه مطلب مهمتر اشاره کنم. چرا سر کلاس دینی به ما یاد دادن هرکی مثل اونا نیست میره جهنم؟ چرااااااااا؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.