نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

فوری: درباره ابرام!

خب اومدم خیلی فوری بگم  که در مورد ابرام من همین الان به جمعبندی رسیدم و اون این هست که ابرام هم فرق خاصی با روسای جمهور سابق نداره و این همه که توی بوق کرده بودن که ابرام بیاد همه چیز حل میشه نه اونطوری نیست بیخود صابون به شیکمتون نمایید. سفره رو هم بیخود پهن نکنه کسی که اندازه اش انگار داره کوچکتر هم میشه البته میدونم اینا تقصیر دولت قبلیه ولی خب چه میشه کرد من از حسن هم  دل خوشی نداشتم و حسن  هم از احبدی نجاد دل خوشی نداشت. خلاصه سرتونو درد نیارم از نظر من روسای جمهور ما اگرچه همشون سر وته شاید یه کرباس نباشن ولی روش شخمی همشون یجور هست و امیدی به ابرام هم نیست. برید خودتون یه فکری به حال زندگی خودتون بکنید که امیدی به کسی نیست. ذت زیاد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.