نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

من از این غصه

من از این غصه سرانجام گذشتم...

که دلم عزم سفر کرد و 

به درگاه تو هر بار سزاوار نشستم...

غم از این قصه سفر کرد دگر بار...

که هر بار...

دم درگاه تو بی دلهره، بی دغدغه،

صدبار نشستم...

من از این غصه سرانجام گذشتم...

که دلم قصد خطر کرد و...

دگربار لطیفی به سخن باز،

به صد دلهره بی دغدغه هر بار،

من از این غصه سرانجام گذر کرد...

دلم عزم سفر کرد...

ز درگاه تو هر بار سزاوار گذر کرد...

من از غصه سرانجام گذشتم...

غم از این قصه دگربار سفر کرد... 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.