نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

ته مقاله

"از مکافات عمل غافل مشو، گندم از گندم بروید جو ز جو"


بوته خار خشکیده در بیابان این مملکت با تو سخن میگوید. به پاهایم بسته ام زنجیری را که حق پاهای من بود اگر به تو نگاه نمیکردم. به گوشهایم گوشواری آویخته ام از دو گیلاس سرخ همزاد. دعواهایم را دیگر کنار گذاشته ام. انتگرال گرفته ام از همه دنیا... اینجا بیرون انتگرال متغیر من هنوز زنده است.


تو به پینک بازان عالم برسان برسان سلام مارا ... که به ماسوی فکندی همه سایه هما را...


صدای درد بی درمان نمی آید؟ خدا کو؟ دل شیران ملت را صفا کو؟ سراسر جمله عالم پر ز مرد است... ولی مردی چو راجر خوش صدا کو؟


قاطی کرده ام... قاطی... حالم اصلا خوب نیست. دارم دیوانه میشوم. دارم میروم ملاقه مسی را توی دیگ عدسی بزنم شاید حالم بهتر شود!

کله پاچه در دنیا آزاد نیست و من مجبورم از کله پاچه حمایت کنم! عاقبت کارم به اینجا کشیده است. نه! من از قدرت کناره گیری نکرده ام. من سرنگون شده ام...


ای درمان درهای من... ای کله پاچه... شاید روزی بیایی!

ای شوره زار سرسبز تو به من دروغ گفته بودی گیاه از تو نمیروید...


کره زمین از خفاش شکست خورده است حتما که اینگونه نگونبخت شده است... از جیمز التماس دعا دارم... آخر میدانید جیمز اصلا به دعا کردن اعتقادی ندارد. ولی شاید به خاطر من کوتاه آمد!


خدای من! خدای پاک و مهربان من... من و قلب کوچکم هر روز برایت دعا میکنیم که شاید بتوانی نجاتمان دهی!

کجای دنیا باید ایستاد تا دستمان به آسمان بهتری برسد؟ میخواهم از منظومه شمسی فرار کنم. خورشید ناراحت است. آخر میدانید؟ خورشید خانم چارقد مشکی نمیخواست!


ای ایران! ای مرز پرگهر... دیوانگی هایم را ببخش. خودخواهی هایم مال خودم... دستهایم برای تو...

دستهای من آهنی است و کبوتران این سرزمین از آهن نمیهراسند...


این شاس را نهایت صورت کجا توان بست؟


پرندگان، چرندگان، خزندگان، گیاهان، چزندگان... ای خلیج همیشه آبی فارس، لنگی ها... مرا ببخشایید!


خسته نباشی دلاور... خداقوت پهلوان... شیر مادر و نان پدر حلالت...


به پایان آمد این دفتر، شکایت همچنان باقیست...


قصه ما به سر رسید. کلاغه به خونه اش نرسید.


ذت زیاد. میم. ح. میم. دال.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.