نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

بو ایکه مو ا قدرت خدافظی بیم...

خو مو رو به قدرت چکار؟ مو قدرت میخواستم واسه چی ا اول؟‌ مو میخواستم ببینم تو ای دنیا چه خبره... همش ا خدا همینو میخواستم! بعدش خدا همیه به ما داد... گفت بیو ای مال تو اصا بیا و دنیا رو عوض کن... بعدش مو خو تموم زورم زدم که ای دنیا ر عوض کنم... ولی هر دفه نشد که نشد... خو او موقه بود که مو فهمیدم ای دنیا خیلی بزرگه... ا مو بزرگتره... تازه خدا خودش هم علیهم شده بود! ای بود که نفهمیدم باید چی کار کنم! خداااایااااا تو چرا با من بد بیدی؟ نه گذاشتی مقالمو چاپ بکنم، نه گذاشتی درسمو تموم کنم... نه گذاشتی هنرپیشه بشم... هیچی!‌ هیچی رو نذاشتی!‌ خودوم مدونم که تو ا ما چی میخواستی!‌ اما خو روم نمیشه بگم! کی باور میکنه؟ خداااایاااا ولم کن! میدونم تو ا مو میخواستی مو برنامه نویس بشم!‌ خداااایااااا تو رو به دینت قسم!‌ عاخه محمد برنامه نویس بوده یا عیسی یا موسی یا نوح یا زرتشت یا ابراهیم یا سلیمان یا یوسف یا حسن یا حسین یا امیر مومنان یا ای عمومون عاقا نیچه! خداااایاااا، عاقا نیچه... راستی حافظ و یادم رفت... و مولوی و همه او چیزایی که سایشون ا سر ما کوتاه نشه! احمد شاملو... هوشنگ ابتهاج... سهراب سپهری... فروغ فرخزاد... شمشیر دو سر... اما حسین (ع) که نمیدونم کدوم دکمه کیبرد ر باید بزنم تا ازش تشکر کنم... خداااایاااا عاخه مو باید واسه چی برنامه نویس بشم؟ سرزمینهای یخ زده گرین لنده یادت میاد خداااایاااا؟ چقده با هم تماشا کردیم... که مو گفتم ایجا باید یه اجنه ای باشه حتما که اصلا خودتم نمیدونی خدااایاااا!!! بعدشم خو تو بو مو شوخیت گرفت... گرفتی مو رو هنرپیشه کردی... بعدش گفتی برو دوباره باز برنامه نویسی کن... اوجا خیلی بهتره ایجا به چه دردت میخوره... بیخو کرم نریز به زندگی!!!‌ بعد مو فکر کردم که تو درست میگی و همو کاره کردم... خداااایااااا؟ مو نمیدونم تو جاهای دیگه دنیا داری چکار میکنی خدااایاااا؟ مو امو خوب میدونم که هر کاری داری میکنی انگار باز با مو شوخیت گرفته!!! مو دلم میخواد برنامه نویسیمه کنممممم... هی تو میای گیر میدی به مو که چرا منو فراموش کردی؟ خدایا مو که همی دیروز با تو صحبت میکردم گفتی دنبال شر نگرد واست خوب نیست!!!‌ خدایااااا؟ مو کدوم حرفته باید باور کنم؟ خدااایااااا، نوکرتم تو مو ر شکست دادی.... خداااایاااا، مو خودوم ا قبل میدونستم که ا تو شکست میخوروم و زیاد شر نکردم... خدایا مو ا همون اولش آدم با تقوایی بودم!!!‌ اهمیت ای تقوا ر ا کل دین تو نمیدونستم باید چطوری به همه حالی کرد... خدایا مو ر ببخش مو ا قدرت خدافظی بیم... خداااایاااا بیا حالا خودت زمام عموره بدست بگیر... خدایا مو در حدی نیستم... 


پی نوشت: بو ایکه مو ا قدرت خدافظی بیم، اما ای قدرت شکست خورده بجای مزخرف بهتره جور بهتری زندگی کنه که خدا ر بیشتر خوش بیاد... خدایا ای بنده حقیر ر ببخش... مو خیلی دلم ایخواسته که جایزه نوبل و ای حرفها بگیرم اما خو کی به در و دیوونه مشنگی مثل مو جایزه نوبل میده؟ اینه که تصمیم گرفتم ایطوری خلوعض بشم... خدایا بو ایکه مو ا قدرت خدافظی بیم... امو او امواج فورانیت که میاد سمت مو همیشه ازش اطاعت میکنم... خودوم مدونم کجا باید به تو نیگا کنم! خدایا؟ حرف عاخری نمونده میدونم باید به همه چی بگم... ای حرفم میزنم تا ا دست مو اون دنیا شاکی نباشم.... خداااایااااا... همه باید بدونن... ای زندگی با ذلت ارزششو نداره... آدم باید از جون مایه بذاره... آدم باید در راه ای خویشتن خویش ایثار کنه...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.