نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

جشنواره ای در فراق خاتمی...

در گیر و داد حادثه چه میگوید؟ خاتمی چیز خود را چه پنداشته است اکنون؟ از چه چیزی سخن میگوید؟ بیهوده میگوید، بیهوده میپوید. این چنین در گیر و دار واقعه... در چند قدمی نرسیده عبای خاکستری به تن می‌کند تا باز شاید با عبایش مخ بزند... چه میگوید؟ او خود چه میجوید؟ فیلم امشب سینماهای تهران...

نظرات 1 + ارسال نظر
امیر سه‌شنبه 26 بهمن 1400 ساعت 19:33 http://dashtemoshavvsh. blogsky.com

چیزش چیست؟؟؟

نمیدونم همین چیز که میگن... من خارج بودم، یادم نیست

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.