نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا - شب اول

خب امشب سرور اروپا رئال مادرید با پاریس بازی داره... قرعه کشی که داشت انجام میشد اول یه جوری شد که پاریس افتاد با منچستر و خب من تقابل مسی و رونالدو رو خیلی دوست داشتم! اما نه انگار بخت با من یار نبود و قرعه کشی باید دوباره انجام میشد... خلاصش که اینبار رئال خورد به پست پاریس... با تمام احترامی که برای ستاره های پاریس قائلم اما با تمام وجودم دلم میخواد رئال پیروز بشه و به دور بعدی صعود کنه... اول بشی آخر بشی دوست دارم!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.