نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

شاس الهی!

پروردگارا شاسم کن

مرا از شاس و شاسی بی نصیب مگذار

پروردگارا مرا از شاس خود لبریز گردان

شاسی چنان که بدانم

شاسی چنان که بفهمم

شاسی چنان که بدانند و بفهمند

پروردگارا بارها و بارها شاسم کن

آنچنان که به شاسایش برسم

آنچنان که اهمیت شاسی پس از شاسایش را بفهمم

و با شاسایش خود مایه شاسایش دیگران شوم

پروردگارا... ای شاس من، این شاس من، ای وای بر بی شاس من...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.