نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

پولشویی

این تبلیغ خوشبو کننده مکانیکی رو دیدید که هشت دقیقه هست و از تلویزیون پخش میشه و یارو میره پیش دوست مدیرعاملش بعد میخاد بره همینجوری تو که منشی گیر میده که آهای کجا با این عجله؟ واسه ملاقات مدیرعامل باید اول هماهنگ کرد! خلاصه بچه های گلم، سرتونو درد نیارم یارو بالاخره میره تو و میبینه که دوست بچگیش چقدر در زندگی جلو افتاده و یه جور پیس پیس جدید اختراع کرده که میزنن به در و وقتی در باز و بسته میشه بر خلاف پیس پیس های قدیم که با برق کار می‌کرده این پیس پیس به برق نیازی نداره و توسط یه میخ مکانیکی که به چارچوب در گیر میکنه و یه پیس میزنه هوارو معطر میکنه... وای که چقدر بوی خوبی توی اتاق میاد جه جر بجای اینجونه پیس پیس و بوی جوج کجاس که خودم برم بجوزم بجزم تو روح همجون جه جند جیلیارد ریختن تو جیگم جدا جیما جه جییییییی؟ پیس میزنه، عاخه مادرت خوب پدرت خوب دیگه دایی و عمتو بیخیال!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.