نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

بو ایکه مو ا قدرت خدافظی بیم....

توضیحات: بیرادر من، خوایر من، بو ایکه مو ا قدرت خدافظی بیم... اما ای آخرین حرف خویش را به شما زنم که .... دود دورووود دود دود دود دوروووود،،، دود دورووووود دوووو دوووو دوو دووو،،، دودو دودوووو دودودو،،، و اما اضغاث احلام... درباره ای اضغاث احلام جا داره خوم پیشتر گفته باشم که ای خوابهای مویه که در درازمدت دیده یم... شما خو دکتر روانپزشکی،،، رمالی چیزی سراغ دارید بگین ای خوابها بررسی کنن شاید به جایی رسیدیم....


   


دیشب خواب دیدم که چین دوتا بمب اتم زده یکی به استرالیا و دیگری به عربستان! من خودم تو خواب چینی بودم و توی چین بودم! پس از زدن بمب های اتم شرایط فوق العاده ای در چین اعلام شده بود و همه باید کلی مراقبت میکردیم!


-----------------


دیشب خواب دیدم که کره شمالی و جنوبی با هم متحد شدن و به ایران حمله کردن. یه جور بمب های خاصی استفاده میکردن که بعد از شلیک میرفت اول می‌چسبید به دیوار بعد یه دود سبزی ازش بلند میشد و در نهایت منفجر میشد و شلیک میشد به نزدیکترین فرد به بمب و پس ازبرخورد به فرد یکبار دیگه منفجر میشد! خلاصه مراقب باشید!


----------------


دیشب تو خواب خیلی شیک و مجلسی رفتم مرکز واکسیناسیون و دوز اول واکسن فایزر خودمو زدم. یکمی خودم تو خواب تعجب کرده بودم ولی خب آخرش باورم شد و اصلا شک نکردم که خواب بودم!


---------------


دیشب خبیب نورماگمدوف را خواب دیدم. کلی به او احترام گذاشتم و او هم خیلی با من حال کرد. اولش در خواب به خاطر حفظ فاصله اجتماعی با هم حتی دست ندادیم اما بعدش نمیدونم چی شد که وقتی داشتیم از خیابان رد میشدیم دستهایمان را مثل دوتا همکلاسی انداخته بودیم گردن هم و از خیابان رد میشدیم. صبح که از خواب بلند شدم یاد زلاتان ابراهمیویچ افتادم که برای خبیب پیام انگیزشی فرستاده بود و کریس رونالدو که کلی با خبیب با هم عکس یادگاری دارند. شاید یک روز چهار نفری با هم برویم گردش. من، خبیب، زلاتان و کریس برای هم دوستان خوبی خواهیم شد. خبیب،‌ زلاتان و کریس هر سه سیکس پک دارند اما من هنوز باید روی سیکس پکم کار کنم! 


---------------


دیشب داشتم تو خواب یه چیزی که یکی بهم پریشب تو خواب گفته بود رو به یکی دیگه میگفتم. جالب اینکه همون موقع توی خواب متوجه شدم خواب بودم و داشتم چیزی که یکی بهم دیشب تو خواب گفته رو به یکی دیگه امشب تو خواب میگم... یه چیزی تو همین مایه ها!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.