نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

اخبار متالیکا

در اخبار خوندم که وسط کنسرت سائو پائولو یک خانمی وزن حمل کرده و بچه بدنیا آورده که به نظر من همون بچه احتمالا آینده متال هست 

نظرات 1 + ارسال نظر
Vahid safaei جمعه 23 اردیبهشت 1401 ساعت 21:32

منم موافقم احتمالا جیمز دوم از آب در میاد..گرچه خودم لارس رو بیشتر دوست دارم..

وحید جان هر کدوم برای خودش عالمی داره ولی مغز متفکر به نظرم جیمز هست، اون بچه هم باید بتونه مطابق حرفه‌ای متالیکا آزادانه تر اندیشه خودش رو در زندگی دنبال کنه دنیا رو با چشمهای خودش ببینه... وگرنه که فایده نداره ، من که اون بچه رو خیلی دوست دارم و امیدوارم خود متالیکا هم کمک کنه که بچه خوب یاد بگیری و قوی و عمیق بزرگ بشه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.