نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

St. Anger - Metallica


روز اول سال ۹۹ داشتم از سر صبح کنسرت اس اند ام ۲ را نگاه میکردم... آنفورگیون ۳ و گفتم در این حین یک فال حافظ هم بگیرم و ندا آمد که: خوشا شیراز و ... 

فکر کنم حضرت حافظ ما را طلبیده امسال... پس حضرت حافظ کرونا که داره تمام میشه و به هرحال تا آخر امسال یک شیراز طلبت... فقط گفته باشم اگر من رفتم شیراز و سر مزار حافظ گریه کردم منو مسخره نکنید!!!

پست قبلی را پاک کرده بودم. یادم نمیاید مربوط به چند وقت پیش بود... گفتم دوباره بنویسم... آخر میدانید... این وضعیت خیلی ...خماتیک شده است... من خدای روزهای ...خماتیک هستم... خوب یا بد باید در این وضعیت حتما سروکله ام پیدا شود. این دنیا در این روزهای بد حتما من را کم دارد... خیلی اتفاقها در دنیا افتاده و بعید میدانم دیگر دنیا بتواند همان دنیای سابق بشود... فعلا ذت زیاد. تا قسمت دوم کنسرت متالیکا در بوینس آیرس و سائوپائولو که فقط در یک آهنگ با هم تفاوت دارند رو براتون بنویسم....


 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.