نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

سرورتون کیه؟

;لنگ سوراخ که میگن همینه همینه.........$$$















بدینوسیله این قهرمانی لنگی سوز و لنگی سولاخ کن و لنگی له کن رو خدمت تمامی استقلالیها تبریک عرض میکنم، به ویژه به فرهاد خان که چه زمان مهمی این قهرمانی رو بدست آورد. به امید تداوم این قهرمانی ها... چند بیتی هم سروده ام که اگر اجازه بدید تقدیم کنم و امیدوارم که سوزش لنگی ها روز به روز بیشتر بشه و همینطور روز به روز از غصه بترکن یه طوری که لنگ به طور کامل سولاخ و جرواجر و پاره پوره بیشتر به ته دره سقوط نزدیک بشه...


لنگ را باید که یا پرپر کنند...

در نفیرش مرد و زن ماتم کنند...

یا که سولاخ بزرگی در میانش برنهند...

در میان جمعیت آتش زنند...


دیجه جاله جوله و جل واجل و جولاخ همج جول دجتون جاست به جلول جودتون تجلیم جنید... لنجیای جل واجل... نلنجید جه دیجه وجیل مجیل و جوج موج جسروی و امجال جز جیجل جده لنجیه جل واجل جنن... بجولییییید.... جوجه‌ها.... جلولته.... ججالت جاله لنجی باجی... جلولته... استقلال سرور بلجبولیجه... جلولته...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.