نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،













قطعات لنگی سوز
 لکن این لنگ ر خداوند خود با قدرت خودش پاره پوره کرد.. ر

#هشت


       لنگهای جدید به زودی، ضد خیسی، ضد سولاخ بزرگ از وسط، با استفاده از فناوری ج۹دید و بروز نانو... ساخت شرکت گلبه فناوران لنگی گستر...


  لنگی برو کنار بذا باد بیاد...

خداوکیل مویم، لنگیا نی، خداوکیل لنگیا مو نی....

توجه: این وبلاگ مناسب لنگی ها به ویژه آن دسته از لنگیان که از بیماری های قلبی و سوزشی رنج می‌برند نمی‌باشد....

آآآآییییییییییی،،،،، حبیب من،،،، لنگیاااااان،،،، منگ و خرااااااااااب،،،، دمبه خیراااااااااااااااتت کنند،،،، که شفاااااااای،،،، دل رییییییشش،،،، دمبه بااااااااااشششششششششششششششششششد، شب و روووووووز....

بیرادر من، خوایر من، بو ایکه مو ا قدرت خدافظی بیم، اما هنوز همراه شما و در کنار شمایم.... بسیج مردمی اس اس علیه لنگ منحوس....

وای که چقدر بعد قهرمانی اس اس شیر توت فرنگی هویج بستنی می‌چسبه....

جیجال باید بجنیم؟

لکن شما جوانان استقلالی خودتان لنگ ر پاره پوره بکنید، در انتظار من نباشید.. ر

قهرمان، قهرمان، قهرمان...

لنجی منجی،،،، جولاخ مولاخ،،،، دیجه جی واسه جفتن داجی؟

معرفی برخی تیم‌های لیگ برتر، تیم اول؟ آبودان برزیلته...

من کجاااااا؟ لنگییییی کجا؟ لنگییییی کجااااا؟ درد بی درمااااان کجاااااا!!!

قهرمان آسیا، قهرمان آسیا، قهرمان آسیا ، ، ، 


 معرفی تیم‌های لیگ برتر، تیم دوم: آلومینیوم اراک...





لکن یاد هومن کامران بخیر....

بو ایکه مو ا قدرت خدافظی بیم....

نهههههههه؟؟؟؟‌ غلااااااااااااام!!!

به افتخار حمید بوستان،،،، بزن کف قشنگه رو ////

فراخوان بزرگ اس اس: ام پی تری خریداریم....

معرفی تیم‌های لیگ برتر، تیم بعدی گل‌گهر سیرجان...

تیم چهارم تیم بسیار لنگی سوز و در موقیت خود لنگی سولاخ کن، سپاهان اصفهان و تیم پنجم که تیم آخر هم هست بدون شک نساجی خطه پهوان پرور مازندران...
خوشی موشی شیمپلک شفتالو، خوشی موشی شیمپلک شفتالو، شوبولی شیمپلک و آلبالو، من به قربان تو گردم دوستی، من به قربان تو گردم دوستی، تو برام هم استخوان هم پوستی....

تهپر، توتور، تیر توتور، تهپر، تیر تهپر، تهپر، تهپر، تهپر...




ماکارنا پریشبا زنگ زد و به من گفت.... یه مقاله جدید بساز و بده دست مردم.... که بشن قفل و برن چخ.... بشن منگ و بشن خل....

اونیشیچی من اینجا در حال اعلام هستم.... گبلا جاهای دیجر عنوان چرده بودم منتهی به ندرت.... عرضم بحضور چه.... در عرصه ایجتیماع ما باید اونیشی چه باعد... در تمامی عرصه ها و در تمامی صحنه ها و اونطوریشی چه باعد.... همانطور چه جوانان میهن نیشان داد.... دوشواری نداریم.... کدام دوشوارییییی؟‌ و یا شاسین تیراختور.... یاشاسین آذربایجان....






به مولود کعبه قسم این احبدی نجاد خوب میدونست مشکل جوانان ما چیه... هی خودش میگفت عینه عینه عینه!!! یادتون نیست.... دیگه چجوری باید میگفت؟


من خطاب به برنامه: ارور نوده،،، ارور نوده،،،،، ارور نوده،،،،،


و دوازده هزار فیفا پوینت دیگر میخرد.... خود را ورشکست میکند....



چشمهای تو وا شدمونو دیوونه ترم کرد،،،،‌ یه حس قشنگی همه دنیامو بغل کرد،،،، من که شدم طلسم تو،،،، بگو به من حستو،،،،، کی بلده مثل من حستو،،،،، وووواااااااااااااااااییییییییییییییییییییی


اونایی که اون عقب نشستن،،،، سیممون اندازه نبود،،،،‌اینو بخونم باز برمیگردم،،،،‌ شاید سیممون اندازه بود ولی من متوجه نشدم،،،،، خلاصه سیممون اندازه بود یا نبود،،،،، من جثارت نمیکنم بگم سیممون اندازه بود،،،، شما خودتون تشخیص بدید که آیا سیممون اندازه بود یا نبود.... ممنون....

اندرسون تالیسکا، بازیکنی که همواره در جبهه ضد لنگ در کنار بزرگان برزیلی چون فابیو جانواریو، سیلوا و لئوناردو پادوانی جای داشته، جا داره در همینجا یاد کنیم از بزرگانی چون، گلائوری، مامه تیام، سرور جباروف، مرحوم جیلوید ساموئل، کرار جاسم، هرایر مگویان، رابسون جانواریو، همام طارق، الحاجی گرو، ایبرو، آیاندا پاتوسی، گادوین منشا، شیخ دیاباته، هرگونه میلیچ، یامگا، ژستد، امانوف، همه تجربه های بین المللی هستند که اس اس رو به یک تیم بین المللی تبدیل میکنند، به ویژه خود فرهاد خان که هم در اتریش و هم در امارات حضور پررنگی داشته و در نهایت با تشکر از استرا که هنوز خیلی دوسش داریم 


خریییدارم... صدا از دوردست ها به گوش میرسد...

لکن لنگ به صلاح مملکت نیست ر
لکن من بعضی وقتها که صحبت از لنگ و اینجور چیزها میشود، گفته ام شما به لنگ و اینجور چیزها توجهی نداشته باشید، شما به فکر کار و زندگی خودتان باشید،،، لکن نگذارید لنگ به زندگی شما و امور کاری شما رخنه کند... لکن این لنگ مایه عقب افتادگیست،،، ر ( در حضور جمعی از مشتاقان)
 در







لکن لنگ برای موسیقی و رپ فارسی ضرر دارد ر








 به افتخار سیاوش قمیشی




 لکن بنده در خدمت شما جوانان استقلالی هستم. ر




لکن اگر ما بخواهیم در این مملکت کاری کنیم حتماباید لنگ ر پاره پوره کنیم؟ لکن عقل لنگ کجا رفتس ر

جلولتونه جوجه هااااا، تجلیم جنید....
لکن همه جور لنگ بد است، لکن لنگ ر نمی‌توان با لنگ اصلاح کرد، لکن لنگ ر باید همینجور پاره پوره کرد ر

لکن من تاسف میخورم این هیجانات زودگذر و این تشویق‌های لوس و بیمزه هواداران لنگ ر میبینم، لکن پخی که نشدید حداقل بامزه تر تشویق کنید ر

لنجی جول به جولت جنن جولاخی.... 



به افتخار سارا مک دودل بزن کف قشنگه رو....

لنجی تو جی میجی؟

سم خالص، پدرخوانده رپ فارسی:




لنجی دلم برات جبابه...








بیرادر من، خوایر من، بو ایکه مو ا قدرت خدافظی بیم، اما همو لحظه اول که مو  پروژه خدافظی ا قدرته تو ای وبلاگ کلید زدم، خداسرشاهده تصمیمم برای خدافظی ا قدرت جدی بوده و خوشحالم که با شما و در کنار شمایم....

لنجی دیجه حوجلتو ندالم....






بزن بریم از اینجا....





دستمدرکاران عزیز، وبلاج فعلا تا لحظه ای که کاپیتان اس اس کاپ رو بالای سرش ببره تعطیل هست.... بعد از جشن قهرمانی اس اس ادامه وبلاگ با همونی که قولشو داده بودم.... آهنگ های بعدی متالیکا در دو کنسرت بوینس آیرس و سائو پائولو که این دو کنسرت اگر خاطرتون باشه فقط در یک آهنگ با هم تفاوت دارن که اون رو میخوام به طور خاص در موردش صحبت کنم.... فعلا تا جشن قهرمانی اس اس کبیر ذت زیاد.... لکن خودتان را بخاطر چیزی ناراحت نکنید.... لکن دنیا کوچکتر از این حرفهاست....








میدونم لنجیا، دردش خیلی زیاده، ولی خدا همینه، خدا در مورد بحث اس اس و لنگ نی، خدا خدای همه اس،،،، عاشق خدای اس اسیام!!!

لکن لنگ بکلی حرام است ر

لکن توصیه من به لنگ این است، شما اگر بخواهید با توسل به اس اس به جایی برسید خب هرگز نمیتوانید، لکن بدنبال خدای لنگ باشید ر

لکن در لنگ زیاده روی نکنید ر

بابا منو بگردی صدی درمیاد ،،،،

لکن ما با آگاهی این تصمیم ر گرفتیم ر

آخ که چقد ای فصل سال مو دلم هوس اسپاگتی میکنه،،،

آهنگ یونیسکس،،،‌ چطو ادکلن یونیسکس میگن،،،، اینم از نوع آهنگشه....

لکن من متوجه نیستم چرتا امثال خاتمی و امثال خاتمی خودش ر با سیاوش قمیشی اشتباه گرفتس، لکن هرچه از خاتمی کشیدیم بس بود، لکن ما خواستار اصل سیاوش قمیشی هستیم ر





این اس اس منه، دوسش دارم خیلی زیاد، قهرمانی بهش میاد،،،

لعنتی تو روانی ام مو....










ّهمزبونی ها اگه شیرینتره، همدلی از همزبونی بهتره....

دستمدرکاران عزیز ضمن عرض تبریک بابت این موفقیت بزرگ جا داره خدمت شما عرض کنم که لکن من کسی رو اغفال نکرده بیدم. لکن خودش اینطور پیش آمد.... لاو ایت!

لکن ایراد از همه چیز نیست، لکن هر کاری ر باید آنطوری که باید انجام داد ر

لکن اس اس هم که دوتا زد، مرسی دمش گرم، با آرزوی کسب بالاترین امتیاز ممکن در تمامی ادوار لیگ با کسب پیروزی آینده و یک قهرمانی خاطره انگیز و زیبا برای اس اس، کاپیتانش، وریا، کاپیتان اصلی فرهاد خان،،، ناصر خان،،، منصور خان،،، و همه خان های قبلی فعلی و آینده اس اس،،،،

یه سوز خاصی ته  دل مظفر هست که خیلی به دلم میشینه، یه جور مرام خاصی هم داره مظفر که در سخت ترین شرایط هم بهت کمک میکنه ولی مظفر یه اخلاقی داره که همه رو اسیر خودش میکنه،،،، حالا ببینیم چی میشه،،،، بریم به جنگ مظفر،،،، مظفر یکم افسرده اس، ولی به هیچ عنوان دلم نمیاد مظفر نابود کنم،،، فکر کنم آخر سر باهاش صلح کنم،،،، پس از بازگشایی دوباره بلاگ در مورد مظفر بیشتر صحبت خواهم کرد،،،، البته گفتم بعد اون پست متالیکا که بوینس آیرس و سائوپائولو در یک آهنگ تفاوت دارند و با شما و همراه شمایم،،،،، ؛)

لکن گول شیطان ر نخورید، لکن شیطان پدر آدم ر در میاورد، لکن در لنگ زیاده روی نکنید، ،،،،

لکن انگار فقدان مظفر همه جا حس میشود،،،، لکن ما با مظفر چه کردیم که بدون مظفر نمیتوانیم؟

تو کتابا نوشته، تو پینک عین بهشته....

‌Befoul belongs to the past though 







متن آهنگ 


نظر قطعی نمیتونم بدم، اما حس میکنم که یک مقدار به مظفر زیاد فشار اومده، اگه فشار رو مظفر کمتر باشه، مظفر میتونه خیلی کارهای بزرگتری بکنه....




Love you roomie... 

 
Sure we go together, Sure we lose each other in the end again and again and again and again and again and again and again and again... 

speaking of again...




 


‌Better sooner than later.... OK Mozafar?



 




‌دومبرگااااااا؟؟؟؟؟ دومبرگااااااااا؟



‌Sometimes... you ask yourself why, you feel you can't get by....






لکن لنگ ر به کلی فراموش کنید ر


Jesus Christ!!!



در مجمو خیدمت شما عارضم چه درسته چه یچ میگدار سرچنجبین صفرا فزود!!! ولی در نهایت اونیشیچی باعد رخ داد.... من با اونیشیچی باعد بحثی نمیتونم بکنم به هر حال.... اونیشیچی باعد را باید قبول کرد، در تمامی عرصه ها و در تمامی صحنه ها.... 




شاسی ز سراپرده عالم دگر آمد،،،، این شاس گرفتار زشاسی خبر آمد....


بیرادر من، خوایر من، بو ایکه مو ا قدرت بیشتر خدافظی بیم، هنوز با شما و در کنار شمایم،،،،


















































































































توجه: وبلاگ از اینجا شروع میشود
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.