نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

بدنبال علم بروید حتی اگر در چین باشد

من نمیفهمم ملت، ما مگر چه تخم دو زرده ای کرده ایم که اینقدر در مورد چینی ها نژادپرستانه صحبت میکنیم؟ موبایلمون چینی نیست؟ لپ تاپمون چینی نیست؟ ساعتمون چینی نیست؟ آبمیوه گیری؟ تلویزیون؟ سایر وسایل؟ چینی نیست؟ نفتمونم که می‌خرن خداروشکر...‌ اگر بیان خلیج فارس ماهی بگیرن چون برای جمعیت زیادشون تهیه غذا سخته ما باید فحش بدیم؟ یعنی الان ماهی تو ایران کم اومده؟ درسته یه عده ماهیگیر بیکار شد ولی اون تقصیر چینیا نیست،،،، تقصیر دول بی‌کفایت ماست که نمیدونن از ماهیگیر بیکار شده باید حمایت بشه.... باشه اونارو هم میگم خود چینی ها به مشکلشون رسیدگی کنن،،،،

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.