نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

مدل برزیلی

اخیرا شنیدم که یک مدل برزیلی در جنگ برای اوکراین تک تیراندازی کرد و توسط روسیه کشته شد، روحش شاد یادش گرامی. اینکه انگیزه ایشون از این حرکت شهادت طلبانه چه بوده من اصلا مطلع نیستم و گمانه زنی هم نمیکنم ولی  بهر حال شایان ذکر بود.


پی نوشت: الان یه سری میان گیر میدن چرا چین از اوکراین حمایت نکرد و تو از چین دفاع کردی و بعد روسیه به اوکراین حمله کرد و اون مدل برزیلی در حمایت از اوکراین به شهادت رید؟ من اینجا جا داره جا داره به امثال جوج و کسانی که ممکنه اینطور دری وری بگن جا داره خاطر نشان کنم که نشتیات سازمان ملل نیست، حتی اگر سازمان ملل هم باشه دلیل نداره چون از ماهیگیری چینی ها در خلیج فارس بدم نمیاد به کسی که با انگیزه شهادت برای عقیده خودش مبارزه کرده حالا تحت هر فشاری بوده که مجبور به اون کار شده، خلاصه دلیل نمیشه مثلا همه مردم چین بخواد از اون مدل برزیلی بدشون بیاد. زندگی عجایب زیادی داره و منم نه رئیس جمهور جایی هستم نه مث جوج هنوز توهم دارم که رئیس جمهوری. ذت زیاد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.