نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

من که با تاجزاده موافقم

من که با تاجزاده موافقم. هنوز یادم نرفته است دوره اول ریاست جمهوری خاتمی را که عبدالله نوری وزیر کشور بود و تاجزاده معاون او. وزارت کشور مجوز تشکیل تجمع اعتراضی را به مردم داده بود و مردم در یک تجمع قانونی شرکت کرده بودند. سپس لباس شخصی های انصار حزب الله به تجمع مردم حمله کرده بودند. یعنی آنها از قانون سرپیچی کرده بودند. همین چند وقت پیش علم الهدی گفته بود که قانون از همه چیز مهمتر است حتی از مصلحت جامعه. اما من مخالفم. من نمیدانم منظور علم الهدی از مصلحت جامعه چه بوده است. مگر پیامبران مصلح اجتماعی نبودند؟ و مگر همه آنها کار خلافی را مرتکب نشده بودند؟ موسی علیه فرعون قیام کرده بود. مسیح به طرز وحشتناکی به صلیب کشیده شد. محمد علیه ابوسفیان قیام کرده بود. ابراهیم هم که همه بتها را شکسته بود. خب پس حال که همه میدانیم همه پیامبران قانون شکن بوده اند حداقل نگوییم قانون از مصلحت جامعه مهمتر است. خلق خودمان را تنگ نکنیم. داشتم درباره تاجزاده صحبت میکردم. یک مناظره تلویزیونی بین تاجزاده و الله کرم برگزار شد. و الله کرم از اینکه تجمع قانونی را کتک زده بودند به شدت دفاع کرد. تاجزاده هم از تجمع اعتراضی! پس از آن هرگز یادم نمیاید کسی در مملکت توانسته باشد به طور قانونی به انصار حزب الله گیر داده باشد!!!‌ خلاصه بعدا عوامل وزارت کشور و خود تاجزاده بالاخره همه به دلیلی زندانی شدند! یادم نمیرود با فردی از سپاه قدس در مترو درباره اعتراضات صحبت میکردیم. و به شدت از سرکوب شدید اعتراضات راضی بود! من گفتم تا زمانی  که شما این رویکرد را داشته باشید خب مسلما در نهایت افرادی پیدا خواهند شد و شما را به شدت شکست خواهند داد و عاقبت خوبی در انتظار شما نخواهد بود! سپس او گفت مملکت قانون دارد! اعتراض باید از طریق قانونی باشد!‌ که من را به شدت به یاد تاجزاده انداخت. میدانید آخر در کل حکومت یکی از تنها افرادی که توانسته باشد نظر من را به خود جلب کند همین تاجزاده است. البته اینطور نبوده است که از همه بدم آمده باشد. لکن شما آنطور فکر نکنید! افرادی بوده اند هم اصلاح طلب و هم اصولگرا و هم از میان شهدا که خیلی از اینکه در طول زمان توانسته ام با هویت و شخصیت آنها آشنا شوم بسیار خرسند و خشنودم. خلاصه تاجزاده یکی از آنهاست. فرد سپاه قدسی به سه سربازی که در کنار من نشته بودند اشاره کرد و به من گفت اگر مملکت درست نیست پس اینها برای چه سربازی میروند؟ من از ذکاوت او خوشم آمد! من از سربازان پرسیدم شما برای چه سربازی میروید؟ سربازان جواب دادند برای اینکه پاسپورت بگیریم و برویم خارج! فرد سپاه قدسی حسابی ضایع شد!!! هنگام پیاده شدن با اون خداحافظی کردم و گفتم به امید عاقبت به خیری همه ما! و او کلی از این حرف من خوشحال شد و استقبال کرد!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.