نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

هیئت مدیره هیئت پینگ پنگ پیام نیاوران

خلاصه امروز یه دفعه تصمیم گرفتم خیلی بدون مقدمه از عضویت در هیئت مدیره هیئت پینگ پنگ پیام نیاوران که مسوولیتش سازماندهی پینگ پنگ بازان پارک نیاوران هست و بعضی وقتها برای همه مسابقه برگزار میکنه استعفا بدم!!! این استعفا به چه دلیل بود بماند. ولی من واقعا توی هیئت مدیره کار خاصی نمیکردم اخیرا. قبلا البته مفتی یکی دوتا فایل اکسل توپ براشون درست کرده بودم که نوش جونشون! دوستی به همین دردها میخوره!‌ البته هیئت مدیره در ازای اون فایلهای اکسل به من یک رویه درجه ۳ هدیه داد! خلاصه امروز کلا حس کردم دیگه دوست ندارم توی پارک پینگ پنگ بازی کنم. به همین دلیل از هیئت مدیره استعفا کردم. استعفای خودم رو هم در گروه تلگرام اعلام کردم. قبول دارم که وضعیت واقعا یه جور عویج معجوج شده. البته همیشه توی هیئت مدیره همینطوری بود و همه اعضا به غیر از رییس هیئت مدیره نمیدونستن دیگه هیئت مدیره چه عجیج موججی هست ولی بهر حال من یکی که دیگه استعفا دادم!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.