نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

انتقاد از حکومت

خب به کرات دیده شده جاهایی عنوان شده که چرا نسبت به حکومت از طریق قانونی انتقاد نمیکنید؟ خب من الان میخوام اینجا این کارو انجام بدم. اینجا یک وبلاگ هست و یک سرویس دهنده داخلی اون رو پشتیبانی میکنه و من هم میتونم اینجا از حکومت انتقاد کنم. درسته؟ پمپ بنزین که آتیش نزدم یا شیشه مغازه مردم رو که نشکستم درسته؟


انتقاد من به حکومت این هست: چرا شاهد این میزان از سواستفاده از قدرت در میان مسوولین جمهوری اسلامی هستیم؟ یعنی آدم کاملا حس میکنه که سو استفاده از قدرت یک چیزی هست که در میان افراد حکومتی ایران که خود بدیهتا قشر جداگانه ای از ملت هستند بسیار رواج داره در تمامی سطوح. البته افراد درستکاری هم وجود دارند اما این سواستفاده از قدرت در حدی هست که این حس به آدم دست میده که حکومت داره به روش ملوک الطوایفی اداره میشه. مثلا امثال جواد و حسن میان پهلوان پنبه بازی در میارن و توافق میکنن و از کنار این توافق کلی مملکت رو میچاپن یا تسویه حساب شخصی میکنن... و حالا قص علی هذا... من واقعا متاسفم که چرا ذهنیت حکومت تا این میزان حول سواستفاده از قدرت شکل گرفته و این انتقاد خودم را هم به این صورت بیان کردم. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.