نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

حجاب

خب با توجه به اتفاقات اخیر من مجبور میشم احساس وظیفه کنم بیام در مورد این مقولات صحبت کنم. توهین به مقدسات و اینجور مسائل کنم که منم به هر حال پیش خودم این حس بهم دست نده که سر سپرده طاغوت شدم. این نوع رفتارها که تو خیابون بعضیا جلو ملتو همینطور عشقی بگیرن و تذکر حجاب بدن به نظر من و با عقل من نوعی اعلان جنگ به ملت هست. حالا یه موقع اعلان جنگ میکنی پیروز میشی و یه وقتی دیدی که یه پسری با پدرش ....

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.