نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

جان بولتون

حرف من به هیچ عنوان این نیست که جان بولتون و امثالش چیز جالبین یا خوبن. که اینو حتی ترامپ هم در نهایت فهمید که چه مشکلاتی بابت اون نوع رویکرد در همون خود آمریکا پیش میاد. حرف من این هست که ما از نظر قدرت و ذکاوت و دسترسی به شاهراههای اطلاعاتی دنیا مهره ای در حکومت نداریم که بتونه در مقابل جان بولتون. همینه که همینطور داریم از آمریکا ضربه میخوریم. حالا ما بیایم شعار بدیم دل خودمونو خوش کنیم باشه منم میام شعار میدم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.