نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

قطره اینجا کار دریا میکند....


دیدم من همیشه این آهنگ رو میذارم حیفه در این شب های بزرگ این آهنگ رو باز نذارم... دلم میخواد یه حرف بزنم و اون اینکه ائمه و بویژه امام حسین انسانهایی بودند که زیر بار ذلت نرفتند و از گدا صفتی نه تنها پرهیز کردند بلکه با اون مقابله کردند... مبارزه کردند... حالا فقرزدایی و مبارزه با فقر و ریشه کن کردن اون مسلما کار بسیار مهم و انقلابی هست که متاسفانه ما در کشورمون در این زمینه خیلی موفق عمل نمیکنیم الان ولی هر چقدر که فقرزدایی مهم هست، گدا صفتی قبیح و زشت و زننده هست!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.