نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

اونیشیچی باااااااعدددددد، بااااااااعددددد، بااااااااعدددددد، صدا اکو میکند،،،،

تابحال در مورد اونیشیچی باعد و اونیشیچی اونیشیچی صحبت کردم، که تلاش برای اونیشیچی باعد شروع میشود ولی به دلیل غیرقابل پیش‌بینی بودن شرایط وضعیت اونیشیچی اونیشیچی صورت میگیرد، سپس اونیشیچی میشه و اونیشیچی هست مطرح میشود. حالا می‌رسیم به بحث مذاکرات هسته ای و توافق. حالا اتحادیه اروپا اعلام کرده که متن نهایی آماده شده و این متن نهایی و غیر قابل تغییر هست. پس از کش و قوس‌های زیاد در این مذاکرات و میلیونها القوس القوس که برخیش رو همین هفته گذشته شاهد بودیم حالا نوبت به توافق میرسه. حالا باید گفت ببینم، لنگیا، ما این همه راه اومدیم، حالا میگید توافق نمیکنید؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.