نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

پرده خواب

صبح ها باز چو بیدار شود خفته من

قصه آغاز شود بر بدن خسته من

...

حرف ها، حادثه ها، ناله و گه آه شوند

آه ها با دل هر واقعه همراه شوند

...

ذهن بازیچه و در بازی خود گم شده است

فکرها ملغمه بازی مردم شده است

...

روح از پرسه زدن مرد دگر جانی نیست

غم برای دل من هیچ دگر واژه آسانی نیست

...

شب نوید به ثمر آمدن فردا نیست

در دلم ذره ای از شور و شعف پیدا نیست

...

کاش امشب اگر از خواب دری باز شود

خواب من تجربه دیدن پرواز شود!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.