نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

اضغاث احلام

خلاصه امشب رفتم باشگاه و به عنوان حریف اول مربی باشگاه من را در مقابل یک بازیکن ۱۲ ساله قرار داد. مراحل گرم کردن و تمرین با سوتی های معمول من همراه بود آما مثل همیشه آبروریزی نبود. بازیکن حریف اسمش پرهام بود. من به درد نخور در شش ست پیاپی بهش باختم، ولی یه بار تا ۷ اومدم بالا. شوخی موخی هم نداشت. بازیش واقعا استخوان دار و وحشتناک قوی بود. به نظر من در سنین بالاتر حتما قهرمان ایران خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.