نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

آدم یا کشور؟

ببینید من سابقا چند سالی در کانادا زندگی کردم و بعد دوباره برگشتم ایران. خیلی ها از من این سوال رو داشتن که داداش شما چرا کشور کانادا رو آدم حساب نمیکنی؟ گفتم اولا که جواب شما در خود سوال شما نهفته هست.... کانادا مسلما آدم نیست! کانادا یک کشور هست.... من این مساله رو کاملا متوجه هستم، اما مردم کانادا خودشون اصلا این مساله رو متوجه نیستن که کانادا آدم نیست کشوره.... به همین خاطر دیگه نتونستم تحمل کنم و برگشتم ایران!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.